Back to school

0kommentarer

Sitter o äter frukost nu. Idag tänker jag gå till skolan no matter what. För just idag så har vi ett svenskaprov som jag är oförberedd på(tack vare sjukdagen)  och så ska jag ha min egna idrottslektion idag(som jag inte känner mig redo för) och dessutom ha utvecklingssamtal efter(som jag inte längtar till). Så när jag klev upp imorse kände jag verkligen att jag hade oddsen på min sida*sarkastisk*.
Nej men ärlgt talat så ska det bli intressant att se hur den här dagen kommer gå, svenska provet är jag 100% säker på att jag kommer få uppskjutet, och resten, tja, det löser sig.

Nu ska jag äta färdigt mina ketchup-på-korvbröd mackor och dricka upp saften. Igårkväll ssparade jag en kårtorpsfrall, med ost,paprika,gurka och hela fadderullan på för att kunna äta den till fruost idag. Men idag var jag inte ett dugg sugen!! Så hela dagen igår gick jag o suktade efter den där jäkla mackan, men höll mig. Jag får vl ta med den till skolan, där lyckas man alltid bli hungrig, hur ycket man än ätit.

Kommentera

Publiceras ej