Påsk

0kommentarer

I lördags firade mammas sambo. Det var sjukt stelt inne i lokalen till en början. Hans släkt satt på ena sidan och mammas släkt på andra. Men vi hade jäkligt kul iaf, Maria och jag var på vårt bästa "skratta-åt-ingenting"-humör och försökte ignorera trycket.  Hans släkt var lite, hmm.. Lustig? En svartrockare som var mesigare än jag vet inte vad, en kille typ 17 som bara åt hamburgare(?), en kille också ca 17-18 år som var typ två decimeter längre än alla andra där(jag svär, han var säkert över 2m) och en halvsjuk man som när han hälsade sa till alla -" Det är JAG som är Johan".(vilket Maria och jag skrattade länge åt) Jag tyckte han var lite creepy. Han försökte prata politik med min mormor bl.a. Ingen människa vid sina sinnes fulla bruk skulle våga ge sig på en sån uppgift.
Nu nämnde jag bara en liten liten del av de 30 pers från hans släkt som kom, just so you know.

Åkte till pappa dagen efter och åt sen middag hos farmor. Ingen påskmat, men väl en rejäl middag med förrätt, varmrätt, efterätt och fika.

Har insett att jag inte ätit nån påskmat på hela påsken. Jippiejayjey!

Kommentera

Publiceras ej