Tårar

1kommentarer

Har tittat på Pearl Harbor nu. Var många, många år sen sist och jag mindes knappt nånting. Resultatet blev att jag tjöt som en gris när Rafe(Ben Affleck) dog utan att veta att han lite senare skulle komma tillbaka. Jag menar, vilket skit, jag fick hänga ett helt örngott på tork p.g.a mina tårar, SOM VAR HELT BORTKASTADE!

Men slutet, fy fan, jag försökte hålla mig men det gick inte. Tårarna sprutade hejdlöst. Jag sa till mig själv -" Be a man!..öhh...women! Suck it in!" Men inget hjälpte.

Nu ligger Pearl Harbor på 2:a plats i min sorgligaste film-lista. Som stadig etta ligger forfarande "den gröna milen".
Nu ska jag laga mat till Pappa och Johna. Ska försöka få tag i Icka o säga att jag älskar henne innan hon dör i krig eller nåt. *böl igen*

1 kommentarer

Icka

12 Apr 2007 12:11

De är lugnt vännen! Jag ska inte dör i krig =)

Kommentera

Publiceras ej