Torsdag

0kommentarer

På måndag ska Icka o jag in till Västervik! Var ett tag sen man var där känns det som, men det är bra, då finns där kanske lite nya grejer man inte sett. Har ringt o beställt klipptid klockan 11.30, välbehövligt!

Idag har jag mest stått och strukigt(strukit, strykit, strökit?) och inte så mkt mer, i eftermiddag ska jag till Icka o rida. Snart tar jag hem Millie igen! Nån gång runt skolstarten blir det, tror inte jag hinner annordna hela kalaset med transport o allt innan skolstarten, men så snart som möjligt efter. Känns lite tråkigt att ägna dom sista dagarna på lovet med att släpa hem alla ridgrejor o ordna. Nae, men eftersom jag inte kommer hinna rida så mkt när skolan börjar så är det lika bra o ta hem henne så snabbt som möjligt, tycker jag.  

Kommentera

Publiceras ej