Busy times!

1kommentarer

Herregud, var mer än en vecka sen jag skrev här sist! Har haft riktigt tufft schema senaste tiden, med skolan och och speciellt jobbet på Marieborg där vi fått en svår deadline. Har hänt en massa kul, Icka har sovit över, jag har varit på julbord och bowlat(kom 2:a, yeeees!) och en massa annat, men allt är upp och ner så jag kan inte riktigt göra en uppdat. lista.

Jag har varit hos pappa i helgen iaf, igår var vi på julbord och idag så åkte jag tidigare hem så jag kunde passa på att umgås lite med Millie innan det blev mörkt, även hon får lida för mitt tajta schema. Efter hästen så tog jag Molly på en tur i skogen, och gick längs den nya cykelbanan till Edsbruk, den var helt okej, lite trist med asfalt i skogen, men det får väl gå. Och nu är jag jätteglad för ikväll kan jag ta det lugnt tror jag, det är ovanligt att jag är hemma en hel kväll nu för tiden, annars är jag ju jämt i Marieborg, så jag ska njuta fullt ut:D

1 kommentarer

Icka

16 Dec 2007 21:18

Ja de va smarrigt ;-)
Du är världens bästa! =)
Det är maud som knepar..suck..blir visst aldrig nöjd xD

Kommentera

Publiceras ej