Dagarna innan idag

0kommentarer

Arn var rätt okej, jag somnade nånstans i mitten under gullegullet, men fotöljerna var ju ju så sköna och det var tomt bredvid mig så jag kunde lägga upp benen. Perfekt....

När pappa skjutsat hem mig efter bion så kom Icka, och vi tittade på Hannibal rising, ganska bra. Och det gick bra och äta under filmen också, hannibal filmerna brukar ha motsatt effekt annars. :D

Sen låg vi och tittade på tv bra länge, typ Scrubs, Mythbusters och talkshows, innan vi kom på att vi kanske skulle lägga oss, men då låg vi och snackade till 4 på morgonen, och sen på morgonen och dagen var man ju skittrött, men vi tog oss samman och drog till Davidssons och bowlade på kvällen, var askul, var bara vi som bowlade, så vi kunde fjanta oss ifred, visserligen en massa som åt, but we don´t care:D

Sen när vi kom hem så åt vi pizza och tittade på sjätte sinnet, Haley Joel Osment är ju lätt den bästa barnskådedspelaren i historien!

Sen kollade vi på American Gangster, har velat se den länge, men filmen var så grå och svår så vi gav oss och drog på nåt lättare, Next, den var kvickare och mer spännande, men om möjligt ännu svårare:D

Har lyssnat på en massa musik iaf, under båda dagarna, jag lekte dj och grävde i pappas cd-samling och hittade en massa bra. Joe Cocker är en ny favorit, jättebra! Kollade på Paolo Nutinis coola liveframträdanden och musikvideor på youtube och spelade musik från sr´s topplista. Ja, och så spelade vi såklart 70-talsmusik, älskar de:D

Kommentera

Publiceras ej