Har stora problem att uppdat. regelbundet...:D

0kommentarer

Okej, okej, jag har varit lat igen. Mycket lat, har inte skrivit på 1 1/2 vecka! Jisses, och inte lätt är det att summera heller, har varit värsta draget nu runt jul. Sista dagarna i skolan gick jättesnabbt, allt bara flög förbi, jag stannade kvar på torsdagskvällen och gjorde klart rummet på Marieborg, härligt! På fredagen så gick vi på stan och köpte dom sista julklapparna, var en massa folk ute på stan man kände igen, speciellt min klass som slavat på Marieborg och inte haft tid att köpa några julklappar, grr. Julafton startade med julfrukost hos farmor, sen middag hos farbror och paketöppning, efter det så åkte jag till mormor, där somnade jag på soffan mittemot öppna brasan framåt kvällen, men väcktes ganska snabbt igen av Louise som ville prata med mig på telefon. Sen åkte vi hem till Helgenäs och så hade vi paketöppning där. Var en jättelyckad julafton iaf, jättekul! (min supersnabba summering är jättedålig, har bara tagit det i stora drag!)

Nu dagarna efter jul har mamma och jag varit jätteslöa, repriser av American Idol går dygnet runt på tv400 och medans vi går och plockar och städar lite går det i bakgrunden:D Chris Daughtry är fortfarande med så än är det kul:P Nu när spökena slutat störa mig på nätterna så börjar mardrömmar jaga mig istället, mardrömmar jag haft många gånger förut, men inte jämt, som nu. Usch, aldrig får man sova lugnt. :( Drömmer alltid att det är en man utanför vårt hus, som skriker och försöker ta sig in i huset, tillslut får han sönder en ruta och knivhugger mig, alltid den jävla drömmen! Igårnatt vaknade jag mitt i natten, men visste inte om jag drömt att mannen tagit sig in i huset och stod och tittade på mig där jag ligger i sängen eller om det verkligen var så, och jag ligger helt paralyserad och vågar inte röra på mig, rädd för att mannen ska märka att jag är vaken och har sett honom! Jättehemskt när man vaknar och inte vet om man drömt en sak eller om det verkligen har hänt.

Imårrn ska jag se Arn på bio i Västervik, och sen åker jag till pappa och så kommer Icka på kvällen, hon ska sova över två nätter och nån kväll tänkte vi åka och bowla på Davidssons. Roligt roligt!

Går en massa bra filmer på tv ikväll, kolla tablån vetja!

Kommentera

Publiceras ej