Idag

0kommentarer

Idag har jag städat här hemma, klockan 4 åkte jag och Kurra till Kårtorp för att hämta upp mamma och sen åkte vi för att köpa kläder:D
Jag skulle hitta något att ha på mig på dopet. Fann ett grått linne med "farfarsringning" som var jättemysigt för 169:- (inte till dopet) och en stickad mossgrön topp för 349:-(till dopet). Mamma köpte sig också lite kläder och Kurra också, gick på 3000:- allt som allt, men jag höll igen faktiskt! Annars brukar jag handla mest faktiskt, men idag var jag snål, även fast jag inte betalade. Tänkte igentligen lämna den dyrare toppen(just för att den var för dyr för min smak) men mamma kunde inte sluta tänka på den så den fick åka med.

Ovanligt lite på tv ikväll, men det går några filmer på tv1000, får kika lite på dom.

tillägg: Alla kläderna var av märket soya, www.soyaconcept.com

Kommentera

Publiceras ej