Min födelsedag

0kommentarer

På morgonen åkte jag och mamma och handlade mat till kvällen, och vid halv två följde vi med Maria och två dagisbarn till kaggebo, där åt vi och badade. Var riktigt skönt i poolen, kallt i början men så är det ju alltid:)

Vi kom hem vid halv fem ungefär och började göra iordning för kvällen. Gästerna kom mellan 18.00&19.00. Vi åt grillad kyckling och lax, klyftpotatis, bulgur, bearnaisesås och sallad med nötter. Efterätt; Glass, maränger, fruktcoctail, ananas, banan, chokladsås, strössel och massa gooodis:) Marängswiss alltså:D
När några åkt hem kollade Maria, jag och Louise på Duplex, den är rolig faktiskt.:D

Min presenter då, jag tyckte alla prickade väldigt rätt med saker jag verkligen ville ha, och ändå har jag inte sagt till nån vad jag önskar mig, jag är väldigt imponerad faktiskt.

Av Maria fick jag två filmer(Duplex och Grease), en bok(Alla var där, av författaren till djävulen bär prada) samt fyra pulvergodisfigurer som jag inte trodde fanns längre men Maria hade hittat i en kiosk i en camping i Karlskrona. Det var jättekul att se dom igen, och känna smaken som man känner igen sen man var liten!

Av Louise fick jag två filmer(Kicking&screaming och Sleepy Hollow) men hon ville ge mig mer eftersom Fredrik betalat filmerna.

Av Fredrik fick jag Refreshing water cleansing gel från Nivea Visage och två scrubhandskar. Jag blev chockad eftersom man aldrig brukar få någon present av fredrik, men första gången han ger mig nåt så prickar han rätt. Eller jo föresten, jag fick en liftkortshållare för 15:- i julklapp när vi skulle till Hemavan för jag vet inte, 5 år sen? Men det var kul faktiskt.

Av Anna, Jens och Jacob fick jag 30 euro och ett par solglasögon. Solglasögon har jag faktiskt inga, och jag har letat! Dom sa att jag fick byta om jag ville men dom här var ju snygga och satt bra.

Av Mamma och Kurra fick jag pengar, välbehövligt!

Men min födelsedag är inte över än, i helgen som kommer ska jag firas hos Pappa, och jag vet inte om jag i slutet av månaden ska firas hos farmor med släkten på pappas sida. Jag vet inte, kanske.

En lovely födelsedag hade jag iaf!

Kommentera

Publiceras ej