Fredag

3kommentarer

Kom in på Västerviks gymnasium bild&form men det visste jag ju redan att jag skulle:D Fick en ful grön kalender som man skulle planlägga sina studier i, no way! Ser ut som nåt från svenska kennelklubben, fast mer stickig grön färg som typ skär sig mot alla andra färger, hade dom inte bättre smak? På åbyskolan hade man en loggbok/kalender som var stor och tung att bära på, och nu får man en som är så liten att man knappt ser sifforna inuti, hallå? Existerar inte mellanting?

Håller på o jobbar nu, har putsat alla fönster på nedervåningen och har tvättat kläder, hängt ut på tork, tagit in torra kläder och vikt och sorterat in.

3 kommentarer

Linda

29 Jun 2007 13:44

Haha, ja, det var nog faktsikt ganska pinsamt om man tänker efter. fast det känns ändå lite hädtigt att de ska återförenas, med tanke på hur mycket man gillade dem förut. I alla fall jag.
Och tack för att du gillar min blogg. Fortsätt gärna att läsa och kommentera! :)

Linda

29 Jun 2007 13:46

Grattis, förrsesten, till platsen på skolan.
Vi fick också små kalendrar, men jag tror de var större än vad era låter som. Våra hade fula framsidor, så jag gjorde mig en egen framsida. Mycket bättre.

bebisnoja

29 Jun 2007 14:29

Tack för omtanken.

Kommentera

Publiceras ej