Lördagmorgon

0kommentarer

Mamma, Maria och jag ska vara barnvakt en vecka eller så åt min kusins yngsta medans dom är i Kreta, vilket fusk! Han är en rolig prick, blott tre år(?), och snacka det kan han. När vi åkte förbi ett ställe där dom skulle bygga ett jättehotell eller nåt sånt(OBS! bara stålramen var uppe!) så sa mamma"-Titta vilket stort hus! Där kan man sova över sen. " då svarade han snabbt med viktig ton"-Ja men där fryser man väl?". Det hade han iofs rätt i:D

Är hos pappa nu, temperaturen har kämpat sig upp till 15,5 grader och jag hoppas den fortsätter att STIGA! Än är det liiite kyligt..... 

Får gäster kl. 3 så det är väl bäst att man duschar o gör sig iordning... Snacka om att jag har morgonfrilla nu, ser gästerna mig såhär så vänder dom i dörren skulle jag tro.

Kommentera

Publiceras ej