Födelsedag, skinka och illustrerad vetenskap....

0kommentarer

Icka fyllde 16 år igår så vi åt pizza ock fikade i centrum. Mmmm...mumsigt va det...Jag tog den gamla vanliga, prosquito(stavning?). Han i kassan skrattade när jag försökte uttala det och sa att det skulle uttalas "proschutto", och att det betydde skinka på italienska. Där ser man...

Red ut igår med Lisa och Jennifer. Hääärligt väder, lite blåsigt bara. Millie hon var pigg, försökte ta bettet och sticka några gånger när vi red runt gärdet, jag fick sitta och försöka samla ihop henne hela tiden, släppte jag lite grann så galopperade hon praktiskt tagen på stället av iver=D Man kan inte annat än älska den hästen.

Åkte till pappa sen också, och gjorde ingen speciellt på kvällen... Såg på så ska det låta typ... Jag läste illustrerad vetenskap under tiden....

Kommentera

Publiceras ej