Första gången suger

0kommentarer

Ja, som sagt, nu vet jag. Jag ska inte ha varken min egna idrottslektion eller aerobicspasset imårrn! Tack gode gud och maria och josef och jesus! På torsdag så ska jag ha aerobicsen, lite mer tid iaf.

Idag såg vi en skitbra film på no;n. Första gången suger hette den. En del i sex och samlevnaden vi jobbar med nu. Men vi hade en torr vikarie som tyckte att vi skulle vara tysta, den människan har aldrig haft 9Å förut, det märks...

Undrar om jag ska ge mig ut o jogga, bland våldäktsmän och mördare. Har ju visserligen ett pack hundar med mig men inte ens det hjälper ju längre. Den där "joggarmannen" som springer förbi folk i mörkret och hugger dom med knivar skräms inte ens av hundar läste jag i tidningen. Han hade tydligen huggit nån i låret även fast personen ifråga hade en schäfer. Man kan inte ens känna sig säker med Sambo(syrrans grand danois). Jag ska faan i mig börja med kampsport, tälja mig ett par knivar och skaffa mig pepparsprej och överfallsalarm. Sen om det kommer  nån äcklig våldtäktsman så ska han få ett helvete. Men tills dess joggar jag på dagarna.....

Kommentera

Publiceras ej