Jag igen

0kommentarer

? Höger- eller vänsterhänt: Höger
? Humör just nu: Trött och besviken(på vädret)
? Favoritgodis: Wienergum
? Kläder just nu: Mjukisbyxor, brottarlinne och collegetröja
? Musik just nu: Crazy med Gnarls Barkley
? Sommarplaner: Jobba, rida, bada, sola gå långpromenader med hundarna...You name it!
? Hur många kuddar sover du med: Har två men använder bara en.
? Spelar du nåt instrument: Har spelat piano, kan spela gitarr och trummor
? Morgon- eller nattmänniska: Det är olika. Ibland morgon, ibland natt.
? Vem är viktigast för dig: Nä vilken jobbig fråga... Är väl igentligen päronen men min syster är väldigt viktig för mig.
? Bio eller promenad: Bio
? Är du kittlig: JAA
? Snarkar du: Nej
? Stjärntecken:Kräfta?
Äckligaste insekten: Myggor, sprider sjukdomar!!!
? Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Magiska krafter!
? Vad vill du jobba som? Inredningsarkitekt(ska börja utbilda mig till det nu)
? Stökigt eller välstädat? Välstädat
? Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa, om nån betalade
? Gillar du att sjunga? Har gått i kör men höll på att dö av uttråkning, men jag gillar att sjunga högt och ljudligt när jag är hemma.
? Anser du att du är stark? Ja för fan! Alla timmar på gymmet har lönat sig!
? Vad gör du om du får hicka? Väntar ut den...
? Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAREN! ligga på stranden och köka glass o läsa en tidning...mmm...

Hittade denna hos Kelly( kellybellybutton.blogg.se)

Kommentera

Publiceras ej