Allt möjligt

0kommentarer

Har mött flera idag som har sagt "jag såg dig i tidningen idag!!" och liknande. Kul att känna sig viktig på nått sätt. Haha.

Var i västervik idag med Icka och hennes mamma. Icka skulle få massage och sen så skulle hon köpa en väska och en pyjamas. Jag skulle bara ha två stoora necessärer(a la tant-style) och tandkräm. Hittade två fina necessärer på HM, och tog dom såklart. Tandkrämen hittade jag också, efter en tillfällig sinnesförvirring då jag länge trodde att jag hade köpt tandkrämen. Men så var inte fallet.....

Massören Icka gick till var lite...njaa... Icka ville att jag skulle vara med, eftersom det var första gången hon var hos massör, så när vi kom dit och träffade honom så frågade Ickas mamma om hennes kompis(jag) kunde följa med in också. Och då sa han" njaa....jag vet inte....helst inte". ! Hade han sagt "javisst det går jättebra, välkommen in." då hade jag kanske nöjt mig med att sitta utanför. Men när han sa sådär, då tänkte jag att över min döda kropp att Icka får gå in dit ensam. Ickas mamma verkade tänka samma sak så hon propsade lite och Icka likaså. Och jag tänkte bara på vad han hade att dölja när han säger sådär. Sen satt jag där i 40min och bevakade, lite kul för varje gång han bytte kroppsdel att massera så slängde han en snabb blick på mig för att se om jag skulle protestera. Jag hade nästan svårt att hålla mig för skratt. Är jag verkligen så skräckinjagande?!
Inte blev det bättre av att han såg ut att vara 60+. Ska bara tillägga att denna man masserade inte "privat", utan jobbar på ett större företag med spa och sånt.

By the way. Bara två dagar kvar tills jag åker till Polen. Söndag eftermiddag/kväll. drar vi. Först två timmar med buss till flygplatsen. Bussarna går halv sex. Sen flyger vi kl 10 eller nåt. och landar vid tolv och sen åker vi buss till hotellen/vandrarhemmen.

Kommentera

Publiceras ej