Onsdag morgon

0kommentarer

Idag ska jag nog åka till Icka och bygga grund till vinskyddet och rida en sväng kanske. Vi slutar tidigare men jag kommer nog komma hem den vanliga tiden iaf eftersom det är mkt arbete som behöver göras hos hästarna. Hoppas att jag hinner plugga en liten stund iaf. Skulle igentligen ha velat se "Project runway" och "tack gode gud" ikväll men det kommer jag väl knappast hinna. Skulle ha velat se Silent Hill som gick på tv1000action också.

Och sen har jag fått veta att jag och Icka inte kan skaffa lägenhet trots allt. Hennes föräldrar har inte råd. Jag fattar det fortfarande inte men jag skiter i det nu. Orkar inte bry mig. Men summan av kardemumman blir iaf att jag kommer få se fram åt en termin bestående av en timmes pendlande morgon och kväll. När man håller på o spy på dem 20 minutrarna man åker nu. Jag måste alltså åka till skolan kvart över sju varje morgon och eftersom jag tar extremt lång tid på mig på morgonen(har haft panikångest så jag måste)  måste jag gå upp jättetidigt. Och jag kommer hem senare också så det kommer ju bli supermkt tid över till att sköta skolan. Verkligen.

Kommentera

Publiceras ej