Shopping i Stockholm!

0kommentarer

Var och shoppade i Solna centrum med Mamma och Kurra igår:D Maria gjorde de fysiska testen på polisrekryteringen så hon fick inte vara med. Haha. Vi köpte lite saker till henne som grattispresent alt. tröstpresent. Men hon klarade testen så hon fick sakerna som ett grattis. Ett vitt linne med snörning i sidan(satt jättesnyggt) och ett lyxigt bh-set.

Solna centrum kändes inte så jättstort, jag tyckte det var lite dåligt upplagt hela stället. Butikerna låg hipp som happ och ingen speciell ordning fanns. Vi gick från butik till butik och letade efter nått att ha på avslutningen(festen och kyrkan) men jag hittade inget som kändes helt rätt. Köpte två par leggings på lindex. Tillslut hittade vi GinaTricot! Mitt mekka! Som en uppenbarelse. Hittade mängder med kläder, i provrummet blev det bättre och bättre för varje plagg jag provade. Underbart! Jag blev trött mot slutet och då var det mamma som ensam fortsatte vår totalrensning av stackars GinaTricot. Slutade på en saftig summa och jag hade knappt nån aning om vad vi hade köpt, men mamma, hon hade full koll. Och vi kommer ju från landet, och mamma, jag och Maria har ju samma storlek så det blev ju en hel uppsättning:D

Är så glad för nu har jag kläder till både kyrkavslutningen på avslutningsdagen och till avslutningsfesten. Slipper jag tänka på det. Ska bara ha ett par ballerina som jag kan ha i skolan och till vardags.

Gina Tricot
- En vit tunika med stora knappar och fickor. 149:-
- Tunika med sidenband *3. Beige, svart och blå. 149:- st
- Glansig cremevit klänning. 199:- eller 299:- (till "kyrkavslutningen")
- Hoodtröjor*4. 199:- nedsatt till 99:-st.
- V-ringade tröjor*3. Marinblå, gul och vit. 149:- nedsatt till 79:-.
- Vitt brett bälte. 129:-
- Vita vanliga leggings. 59:-
- Silver hängsmycke med hjärta. 89:-

Lindex
- Vita leggings med spets. ca.80:-
- Svarta vanliga leggings. ca.80:-

HM
- Vit bh*2
- Hipster/boxertrosor.

Din Sko
- Vita ballerina med rosett. 280:-

Det är inte säkert att priserna stämmer riktigt, jag tog dom ur minnet.

Kommentera

Publiceras ej