Dagen

0kommentarer

Idag hade vi bild hela dagen, förutom sista lektionen då vi hade dans. Dansen var askul, fick göra egen koreografi(som vi hållt på med ett tag nu) och spela upp den.. Vi brukar bara få en kvart på oss att göra dansen annars, men idag fick vi 40 min! Min grupp gjorde en asgrym psyko-dans, haha, bäst... Hade styrketräning på slutet också, uff, jobbigt! Märks inte ett dugg att jag har varit stammis på gymmet in the good old days... Måste poängtera att jag är heelt efterbliven vad gäller dans, har noll kordinationsförmåga, jag lovar! Finns inte en bit känsla för dans i min kropp. Vill börja boxas! Vill börja boxas! Vill börja boxas! Dock finns det inte boxning i Västervik, min vanliga tur, ska se om jag kan mjukstarta med boxersize, kick n box eller nåt liknande tills jag blir gammal nog och flyttar till nån annan stad. 

Känner verkligen att boxning skulle vara min grej, verkligen. Längtar efter en sport jag kan utöva, och må bra av!

Kommentera

Publiceras ej