Veckan hittils

0kommentarer

Nu tycker jag att det är dags att uppdatera lite igen, har haft mycket att göra, men idag är jag sjuk(förskyld och rethosta) så idag har jag mycket tid:)

Söndag: Konsert, Peter LeMarc. Var asbra, Maria och jag vrålade och klappade som värsta fansen, även fast vi inte är så insatta i hans musiken, var asroligt:D Som förband var Melissa Horn, en asbra ung tjej som sjöng några låtar akustiskt innan LeMarc kom. (http://www.myspace.com/melissahornmusik)
 
Måndag: Vanlig skola men efter så gick jag och Elin ner på stan och shoppade, sen när butikerna stängt så satt vi på donkan i 45 minuter, och åt och fikade:P Var grymt kul! Yeay!

Tisdag: Vanlig dag, hade dans sista lektionen, och jag betygssnackade med min danslärare, trodde jag låg illa till men fick reda på att jag låg på gränsen till ett VG, tack vare att jag kämpade så hårt och verkligen vill lära mig, trots att jag inte har ett uns känsla i kroppen. Snacka om att jag var glad! Efter skolan gick jag och Elin ner på Marieborgsskolan och började grundmåla, var ensamma där nere och det är igentligen inte så läskigt, med tanke på att det är som en rejäl bunker under marken, med tjock kodlåsdörr och betongväggar, men däremot när man skulle gå därifrån, i blåst och kyla, i mörkret, då skrämde man upp sig själv! Måste också inflika att overallerna vi använder där nere har blivit uppsnyggade av resten av min älskade klass, vita handavtryck pryder nu både boobs and butts! Esteter är bäst, you got to love them<3(är ni nyfikna på resultatet av overallerna?kolla in lav-luvs bilddagbok, den 23:e)

Onsdag: Skoldag, och engelska! Våran engelskalärare är supercool! En riktig drömmare/tänkare/filosof med en massa galna idéer jämt. På den här lektionen kom vi in på musik på nåt lustigt vis, och för att få oss att fokusera och få inspiration så spelade han en låt från sin mobil, haha, och DEN var ju lite annorlunda....En dragqueen sjunger om hans/hennes drömman, typ....Here it is, Billy the Vision and The Dancers; A man from Argentina!


Jackson 5 from a car stereo singing,
"I want you back, I want you back."
Just a year ago I would have danced so crazy
and now I think I want to get back on that track.
If I only could relax in this confusion,
and shake my hips to the revolution,
if I could be naive again.

Catherine says, "Mono's coming on Friday
and I must be the happiest girl in the world."
I'm thinking I wanna be you
I wanna be you
I wanna be you, you, you

So send me a man from Argentina
to make me the happiest girl in the world.
So come to me on Friday, or Saturday, or Sunday,
but I can't wait 'til Monday.
So come to me on Friday, or Saturday, or Sunday,
but I can't wait 'til Monday.

Kommentera

Publiceras ej