Vilken buffé...

0kommentarer

Shit vilken dag jag har haft! Förätit mig totalt!
Höll på att svälta ihjäl första lektionen, sen blev det äntligen engelska! Då kom Per(läraren) med skålar, tallrikar, bestick och glas och typ 10 st 2 liters flaskor med cider(hur törstiga trodde han att vi var? Vi var ju bara 13 pers...) och alla dukade upp sina desserter. Mangoglass, ananas&jordgubbsglass, chokladkaka, banan och jordnötskaka, naanbröd, brödbullar, körsbärskaka, anzac biscuits och fler grejer jag inte minns, från många olika engelskspråkiga länder! Gud vad jag mådde illa sen.....:P

Engelskan slutade vid 10 över 10 och sen så fick jag sitta och vänta tills klockan blev halv två, då hade jag skolkonferensmöte(i cirka 1 och en halv timme) och sen fick jag åka hem! Fick springa bort till stationen och hann precis med den hyfsat tidiga bussen!

Nu kommer snart pappa och hämtar mig, så ska jag vara där i helgen.

Kommentera

Publiceras ej