Kramp och film

0kommentarer

Fick kramp i benet inatt! Halvsov ju då och låg bara o kved och var helt borta i skallen så jag kom inte på att man ska räta ut benet när man har kramp. Haha, sen efter en bra stund smärta så kom jag på "ja, just det! man ska ju sträcka på benet!" och då gick det över. Minns första gången jag fick kramp i benet, och Maria fattade tag i benet och bara "ta det lugnt jag ska bara trycka upp foten, då går det över" och jag fick panik och var sååå nära att ge henne en snyting för jag trodde det skulle göra jätteont:D Men inatt iaf var jag så trött att jag sket i att strecha ordentligt och somnade med benet i halvkramp, jäklar vad ont det gjorde i morse när jag klev upp! Benet känns fortfarande jättekonstigt...

Idag är det lördag, så underbart! Igårkväll ville jag titta på film sent bara för att fira att jag var ledig men så blev det inte, men ikväll så! Först är det "the wedding date" klockan 9 till 11 och vid 11 är det "phone booth" till klockan halv 1. Phone Booth är såå bra, jag får panik varje gång jag ser den:D

Icka är på körskolekurs(?) med sina föräldrar nu, håller tummarna för att vad dom nu gör går bra, haha.

Kommentera

Publiceras ej