Stockholmsmässan!

0kommentarer

Var ju på dom tre desigmässorna igår, "hem07", "hem&villa" och "digital home". Var askul!! Trodde aldrig det kunde vara så stort! Igårkväll så fick mamma massera mina ben för det kröp, pirrade och värkte i den som sjutton! Man har ju gått så himla mkt på hårt underlag utan att sitta ner.

Hem&villa var mest basic grejer, kaminer, kök- och badrums interiörer och massor och åter massor av pooler! Det måste ha varit det stora temat på hem&villa. Jacuzzis, bubbelbad, badtunnor, pooler, och alla överdrivet flådiga och lyxiga med lysdioder, vinglashållare, högtalare(cd, mp3 och Ipod man kan koppla in såklart) ja allt man kan tänkas behöva när man ligger i badet(eller inte behöver, men det med). Fanns i alla former och färger och i alla modeller. Jag hittade den största bubbelbadet på hela mässan, såg ut som en vanlig stor pool man kan gräva ner i trädgården, rektangulär, jag såg precis över kanten men så var det bubblor i! Man får säkert plats 10-15 pers i den.
Hem07 var min sorts mässa:P Där kom inredningen och det ungdomliga stuket. Temat för i år var "åh vilket party!", så det var discobollar i taket och dj´s på höga piedestaler och mycket musik och part, haha. Här signade jag upp för en prenumeration på en designtidning by the way. Massagestolar fanns det också, överallt, en gjorde skitont, jag bara kastade mig runt i stolen!! AAJ!

Digital home där fanns all teknologi, jättestora plasmatv´s, dataspel(en massa dataspel, som man kunde prova på) värsta högtalarna, kameror och allt möjligt.

En soffa jag blev kär i, men som ser aningens obekväm ut....Rosa och svart är SÅ snyggt.

Kommentera

Publiceras ej