Tisdag

0kommentarer

Nu har jag fått min och syrrans nya resväska! Har inte riktigt vetat vad jag skulle packa förut, eftersom jag inte hade en aning om hur stor väskan var. Men den var lagom stor tror jag! Lite större än den jag hade till Polen, så det blir nog lagom. Nu kan jag börja tänka lite på vad jag ska ta med mig..hmm...

Har hittat hatten jag letat efter också, visst visst, hattar är ute! Men det är ursnyggt så det skiter jag i:P Fanns på H&M´s herravdelning(har ni föresten sett att Mads Mikkelsen är modell för H&M?) , för bara en hundring eller nåt, ska köpa den så fort jag får chansen! Ser mig själv i min vita skjorta, halterneckväst(som jag använt på tok för lite), en lös fläta och den hatten.

Idag har jag haft bild hela förmiddagen och halva eftermiddagen(på fm hade vi ingen lärare för hon var bortrest) och så hade vi dans mot slutet av dagen. Dansen gick bra faktiskt, tror det eller ej:D

Imårrn har jag sovmorgon, till halv sju. Kan ni fatta det? Till halv sju!! En timme längre får jag sova än annars...WOW....*sarkastisk*

Kommentera

Publiceras ej