Hassela

0kommentarer

Vilken dag det har varit! Började med en föreställning gjord av Hassela på gotland, ett kollektiv för ungdomar som försöker komma ur sitt missbruk(teatern handlar om just det). Dom har satt upp den här föreställningen sen 1995, och visat den på Västerviks gymnasium i många år. Den var jättebra! Dom hade mixat humor o allvar, så man satt typ o skrattade o grät om vart annat:D När man skrattade, skrattade man hysteriskt, och när man grät bara forsade det. Dom sjöng också, en massa sorgliga sånger o det klarar ju inte jag! Jaja, jag skulle kunna se den hur många gånger som helst, gick ännu en gång nu vid sex, men jag kunde inte stanna kvar så länge. Superbra i alla fall! Ungdomarna var jättebra skådespelare, helt otroligt.

www.hasselagotland.se om nån vill kolla.

Hade musik sen på eftermiddagen, lärde mig två riff faktiskt, det är inte illa för att vara mig:P Och engelska då vi tittade på film.

Kommentera

Publiceras ej