Måndag

0kommentarer

Helgens festligheter gick jättebra, jag fick t.o.m en försenad födelsedagspresent:D

Idag så fick jag mitt buzzador paket, skulle ha kommit i fredags men paketet hade tydligen gått sönder så jag fick det idag istället! Den här gången är det spraydeo från Rexona Girl jag ska prova, och så ska jag givetvis ge bort några hit o dit. Fick 10 deos, 9 i doften "Tropical Power" och 1 "Fun Spirit". Förstår inte varför dom kunde ha tagit 50/50 istället? Jaja....Dom var i originalstorlek iaf! Icka o jag diskutera det, och vi chansade på att jag skulle få små provflaskor, men dom här var normalstora!

På onsdag har vi skolfotografering, hjälp, och värsta historieprovet också, gulp..... Men på kvällen så ska jag och ett gäng gå o äta på kinarestaurang, hyra film o så ska jag sova över hos Bea. Vilket avslut på en jobbig skoldag!

Fun Spirit

Tropical Power

Kommentera

Publiceras ej