Ett gott skratt.....

1kommentarer

Har skrattat grymt mycket idag, haha.. Tack, tack, tack alla ni som fått mig att skratta:D Love it.

Jagade toffeldjur med mikroskop på nk-labben, och på engelskan så pratade vi om asien och mänskliga rättigheter! Fick läsa igenom alla paragrafer och sen skriva några rader om vad vi tyckte, för att göra oss mer medvetna:)

På idrotten körde vi indianleken och hade orienteringsteori. Vi ska börja orientera nästa vecka och det gillar jag iiiinte... Har gått illa andra gånger(på Åby till exempel) med astman och pollenallergin. Men jag ska prata med läraren och se om jag kan göra nåt mellanting, varför måste man springa en orientingsbana till exempel, grejen är ju ändå att man ska kunna läsa karta och kompass och fatta sig på sporten, och det kan jag.

Imårrn så är dom två första lektionerna(alla för de som inte har språk) inställda och istället ska vi gå till bryggaren och kolla på dansuppvisningen. Ska bli askul. Tror den slutar vid 10-tiden ungefär, och sen har jag läskigt lång tid att spendera innan spanskan vid 20 över två...åhh...dessa fredagar tar kål på mig... Men jag och Elin ska gå o handla lite iaf, innan hon har franska vid 12.

Vill så gärna dra till USA(ja det var lite kärvt med spelningar i europa) och se Paolo live, men för mina futtiga 1500:- kommer jag knappt till Arlanda:) Herrejesus vad svårt det kommer bli att vänta till nästa sommar. Tiden går så snabbt just nu, snart är det lov, men endå går det så himla långsamt! Fortfarande ett år kvar! SJUKT!


Har värsta retard-konversationen via sms med Elin(vi är bäst på sånt):
Elin- plopp
Matilda- plupp
Elin- De e ju en seriefigur
Matilda- Plapp då...
Elin- Fluff
Matilda- Floff
Elin- Neongrön anka!

ger mig sakta... Elin är för bra på sånt här.....

1 kommentarer

elin

13 Apr 2008 17:50

Hahaha toffeldjur? martin måste känna sig hotad:P
Och vad det gäller sms konversationen.. tja.. man ska ju inte ge sig på berg när det finns småstenXD

Kommentera

Publiceras ej