Puma

0kommentarer

Åh, jag är helt slut xD Bokstäverna hoppar lite här på skärmen.. Ska gå o lägga mig strax:) Har sovmorgon till 7 imårrn så jag kan unna mig att vara uppe till 10 minst:)

Idag hade vi engelska-NP reading and listening. Gick nog riktigt bra:D På träningsproven vi gjorde igår så hade jag MVG;) Hoppas att det riktiga gick lika bra.

På sista lektionen gick vi(jag och två till) och pratade med en knäpp lärare vi har haft som nu helt spårat ur. Försökte prata med henne men hon var ju galen så vi fick gå till rektorn och boka möte med honom och personalansvarige nästa tisdag. Hon var riktigt kränkande alltså! Konstigt att sånna får vara lärare. Rektorn förstod precis och var jättebra och tillmötesgående. Jag menar vi har tagit tag i orättvisa lärare förut men hon tar ju priset...

Sitter och lyssnar på Paolo Nutini och försöker relaxa...I juni kommer nya plattan! Troligtvis inte till inskränkta sverige men endå... 
Paolo har ju samarbetat med Puma, med en ny kollektion skor och en reklamfilm bl.a. med hans gamla låt "new shoes". Reklamfilmen syns redan i vissa delar av europa och asien, och kanske att den kommer till Sverige när hans ny album släpps:D Vadå "vad vad det jag sa?";) Visste väl att ödet hade nåt mer i tanken åt denna grabb:D Take a look at it; 

 
I´m so proud! *airkisses*

Nä nu orkar inte jag mer! Imårrn är sista dagen innan min maffiga mega jumbo superstora 4-dagars helg(jag är inte sarkastisk!). Ahhhh, vad skönt!!!
 

Kommentera

Publiceras ej