Torsdag

0kommentarer

Första lektionen idag var naturkunskap, vi färgade och hällde svavelsyra i behållare med sjövatten, vet inte varför vi gjorde det men nåt nyttigt var det väl, lite småkul faktiskt. Jag och Millan var värsta speedade och blev färdiga lååångt före dom andra:D Sen hade vi engelska. Vi ska ju ha NP reading and listening snart så vi håller på o tränar med gamla prov just nu. Reading delen är grymt lätt om man bara orkar koncentrera sig, men listening får jag alltid panik på och glömmer bort vad dom sa och sådär xD 

Hade matte också, även där tränade vi på gamla NP-prov:) Kändes rätt bra, tror jag fixar det här:P

Imårrn är det två lektioner på morgonen, NK och matte. Sen skitlång rast och sen spanska. Efter spanskan(som slutar 14.20) ska jag och Millan försöka fördriva tiden fram tills klockan 19.00, då ska vi till Ellen för klassmyset(vi är inte för gamla för mys!). Mamma hämtar mig nångång på natten(japp, det ska börjas tidigt förstår ni), nej men natten är väl kanske o ta i, men 11 kanske? Kunde ha sovit hos nån, men då drar det bara ut på tiden på lördagen, o så kommer jag aldrig hem(vet ju hur det gick när jag sov över hos Ida)!

Hmm, tror det får räcka såhär:D See ya soon

Kommentera

Publiceras ej