Bio i mina tankar

4kommentarer

Har varit sugen på att gå på bio länge nu(var ju iofs bara några veckor sen jag såg AVP2), men det är ju mest skitfilmer som kommer till Västervik, dom här två nedan går dock där, och jag o Icka funderar på om vi ska se nån av dom: 
 
I am Legend och Jumper


Dom här går troligtvis inte(satan, det var dom Icka o jag var sugna på o se från början);
 
30 days of night
och KM31


Den här måste komma, annars går jag till den ansvariga och skriker!

Sweeney Todd-The demon barber of fleet street

4 kommentarer

Tobias

09 Feb 2008 16:47

svar: sant, jag menar de. kul att ha en farsa som är 90 bast när man knappt är 10 ;)

Icka

09 Feb 2008 21:31

Ja, jag vill också se Sweeny Todd den verkar asbra! :D Hoppas att de andra två skräckisarna kommer till stan också!

Syster

09 Feb 2008 23:29

Du, jag har sett 30 days of night, har den på dvd..vill du ha den?? sms:a så tar jag med den hem i veckan =)
I am legend har vi oxå iof ;) den var asbra!

PUSS

Rebecka

12 Feb 2008 19:47

Svar: Haha jaa jag är också mycket stolt över mig själv :P Nej men tack så jätte mkt för hjälpen, jätte snällt. Verkligen :D
Men åå jag vill också se den där 30 days of night, eller jag tror det, är det den där skräckisen med Josh Hartnett?

Kommentera

Publiceras ej