Fullpackad helg

1kommentarer

Rätt bra dag idag också. Fick reda på vad vi fått på matteprovet(ett G, är så jäkla glad!!!) och på historian jobbade vi med instuderingsfrågorna. Hade idrott sista lektionen men jag har fortfarande ont i höften efter i söndags(ridturen), så jag kunde inte vara med. Kom alltså hem en halvtimme tidigare en vanligt, skulle vara perfekt att ha hunnit med en ridtur, men som sagt har jag ju ont i höften...Grrr... Hoppas jag är helt bra på fredag, så jag kan rida då och i helgen. Maria och Daniel kommer hit, och Louise(kusinen) kommer också ner från Norrland. Får se vad som hittas på :D
Ska försöka klämma in träning med Icka också, vi hinner inte med i veckorna när vi har så mycket plugg. =/ Gymnasiet är tufft! Njut medans ni kan låg-, mellan- och högstadie-elever säger jag bara! 

Louise och jag, förra sommaren."Svansjön-lyftet" bemästrade vi inte riktigt xD
image111

Kramas är vi bättre på^^

1 kommentarer

Icka

27 Feb 2008 20:32

Ja jag i helgen ska de nog gå att träna, vet inte om att det är nått direkt, mormor kanske skulle komma ner men det är ju bara en av dagarna ;)

Kommentera

Publiceras ej