I´m kind of beroende...

1kommentarer

Ärligt talat, måste ge mig nu. Lyssnar jag inte på Nutini så sjunger jag, driver folk i min närhet till vansinne, får bita mig själv i läppen jämt och ständigt för att inte sätta igång. Nu har jag iaf åkt till pappa, så mamma får lite frid i några dagar iaf, hon lider nog värst. Inte många som står ut så länge med tanke på att jag avslutar varje mening med "let´s get freaky baby".. :D
Tur att jag har Icka som jag kan lufta mig hos, hon är den enda som kan förstå(eller är för snäll för att säga emot?) och hon vet också att jag inte är såhär jämt:D

Höll på att dö, ja verkligen , när jag fick reda på att Paolo spelat  några låtar som förband i Stockholm, helloooo?! varför nådde inte den informationen mig??? Visserligen var det ett tag sen men endå! Sackar jag efter som mullvad i internetvärlden, för hur annars kan jag ha missat det?

Sur

1 kommentarer

Icka

16 Feb 2008 11:51

Jag förstår dej babe ;)

Kommentera

Publiceras ej