Idag- Nyttig!(nästan)

1kommentarer

Jobbade i Kårtorp och på Edsgården idag:) Härligt att komma hem sen och känna att man fått nåt uträttat, kunde inte rida Millie idag men det får bli imårrn. Blir nog att rida iväg en sväng, banan är ju så tråkig.

Vi har faktiskt ostbågar och chips här hemma, vi äter typ aldrig sånt, men Kurra hade fått från jobbet så det är väl bara o tacka:) Kan vara gott nån gång ibland, en gång i månaden kanske;)

Undrar vad det kan vara på tv ikväll, vet att en rätt dålig skräckfilm ska gå på tv1000 vid 22.00 ikväll, kanske nåt jag kan sitta uppe o titta på. "The Plague", zombieungar som attackerar dom vuxna, perfekt för mig som redan är rädd för barn, och bättre blev det ju inte efter att jag sett rysaren "Them"(riktigt bra föresten, se den). Men jag får se, "The plague" ska tydligen vara riktigt kass, och det känns som om jag kan ha sett den förut....

/Matilda

1 kommentarer

Rebecka

20 Feb 2008 17:58

Ja, eller snart och snart, men v 10. Historia. Men jag är så trög så innan jag har hunnit fattat hälften är dte dags för provet så det går rätt fort O.o

Kommentera

Publiceras ej