Melodifestivalen

2kommentarer

Lyckan är total när Carola och Andreas inte gick vidare till globen:D Så kul när man läser om hur förvirrade och förvånade dom är, såklart hade dom tagit vinsten för givet, och det är väl endå det värsta som finns. Bara det att dom var säkra på att dom skulle gå vidare gör ju att dom förtjänar nedslaget ennu mer:P
Personligen är jag dödstrött på Carola, Andreas skulle ha samarbetat med nån annan, då hade han nog haft större chans.
(Måste squeeza in att Björns levitation var görbraXD)

Imårrn hämtar mamma mig, och då blir det arbete av:D Skönt, om det ska bli nån spanienresa i sommar och nån tripp i Europa(elr. USA) nästa år är det väl dags o röra på arslet. 

Såg filmen October sky igårkväll, rätt bra faktiskt, även om det inte riktigt är min genre *tummen upp*

Ha de bra! 

Uppdaterar med Björn Gustafssons uppträdande från melodifestivalen igår:
http://www.youtube.com/watch?v=CO-YJtao_ss 

http://www.youtube.com/watch?v=R6fMPzkBtx0&feature=related


 

2 kommentarer

Rebecka

17 Feb 2008 15:18

Jag såg inte melodifestivalen, men jag kan ju säga att jag blev grymt lettad av att höra att inte Carola kom vidare, man tycker ju att hon har gjort sitt nu O_o Men men

Jaa jag vet ! Det var nästan så att vi åkte vilse, det är ju skit läskigt att åka dig :S

Åå jag vet, massa filmer kommer ju och det gillar vi :D Älskar att gå på bio, det blir en sån härlig stämning på nåt vis. :)

Icka

17 Feb 2008 21:13

okej =P blir en surprise alltså att se ;) Nae den har jag aldrig sett, är inte den nått mer gardiner eller nått? ^^

Kommentera

Publiceras ej