Mosar ner allt jag får tag i

0kommentarer

Idag har jag kunnat äta:D Lycklig och mätt:D(ja, och min magsäck har ju krympt till en volym på typ en matsked, så det krävs inte mycket för att jag ska bli just mätt). Har ägnat mig åt att städa efter förmåga idag, känner mig lite svag efter den långa fastan, men repar mig snabbt. Pysslade mycket med Tindra idag(och rummet som anses vara "hennes" nämligen mammas sovrum), städade, rensade kattlådan, tvättade klätterställningen, bäddade rent och borstade och kammade pälsen. Nu har hon det bra:D

Författarens anm; Tindra är min syrras kissemisse, en fin norsk skogskatt som är inneboende hos oss för en tid, bilder på henne som ung och vuxen nedan:D
     

Har tittat på sista halvan av Let´s dance, som den tråkiga svensk jag är måste jag ju titta:P Vet inte riktigt vilka jag hejar på, alla har sina dåliga sidor och bra sidor:D

Blev visst en del bilder på Tindra, men uppfödaren gillade att fotografera, och hon är ju så fin!

Kommentera

Publiceras ej