Platt fall

3kommentarer

Har släpat grenar/ris och sågat i träd med syrran idag, i Sörby:D En massa skit finns på tomten där så det vara bara o ta i:D Man var bra trött efter bara nån timme*puh*, blev t.o.m. ett platt fall från min del,snubblade och orkade inte ta emot mig och inte ta mig upp heller. Låg där raklång med näsan i riset jag bar på och hörde hur syrran skrattade så hon inte fick luft XD Åhh, men det måste ha sett rätt roligt ut:D
Mamma hämtade oss efter 3 timmar, då kände vi oss rätt klara och stod och rev bland en massa gamla verktyg från stenåldern typ(läs; mordvapen). Finns en massa coola gamla grejer där, ska bli kul att rensa där sen:)

Nu har jag sett på American Pie-band camp och ska snart slå mig ner i soffan och titta på nåt. Imårrn blir det städning, för på fredag kommer ju Icka! Först simma i stan och sen filmkväll:D 30 days of night, I am legend, Blair Witch Project och kanske Sweeney Todd har vi att välja på :)

Ha en bra kväll! <3

3 kommentarer

Rebecka

21 Feb 2008 21:19

Va ska ni till simhallen ? :O Jag har aldrig hört nån som vill åka dit på fritiden (förutom vi i klubben då) Men kul ju :D Ska med dit, vi kanske ses ;)

Ååå se I Am Legend! Så jäkla braaaa!!! Men se inte 30 days of night eller vad det heter, för jag har inte sett den och jag gillar själva tanken på att jag ser en film före dig ;) Hahaha

Rebecka

21 Feb 2008 23:25

Ja, det är ju as bra träning ^^ Och assss roligt ;D
Okej, men då ses vi nog inte.. Eller kanske, träningen börjar vid halv 4 så..

Men iiii!!! Din lilla..... Nörd ? Se den inte sa jag ju xD Eller gör det, men då kan jag ju meddela att jag tänker se den andra filmen ni hade att välja mellan PLUS alla andra filmer som kommer ut inom loppet av 25 år före dig. Så suck it !!!!!!! Mohahaha ;)

Rebecka

22 Feb 2008 22:04

HAHAHAH XD Du är så rolig ! :D Men visst bring it on! :@

Hahaha jaa jag vet xD Han är så rolig ^^ Bah "Your skin is wrinkly"
;D

Kommentera

Publiceras ej