Torsdag

0kommentarer

Den efterlängtade sovmorgonen blev inte så lång:P Jag är ju så van vid att inte sova när det är ljust. Så vid kvart över 7 eller nåt så var jag helt klarvaken, och solen skeeen in genom fönstret. Hade närmare bestämt 2,5 timme på mig imorse, jag kunde ta det riktigt lugnt. Var ute och lekte lite med Molly i det härliga vädret=D

När bussen kom fram till stationen så satt vi alla(kanske 10 gymnasieelever) kvar och hoppades på att chauffören skulle köra vidare till gymnasiet. Det gjorde den, men halvvägs dit så sa han att bussarna skulle sluta gå till gymnasiet vid den tiden på förmiddagen(skolan hade sagt att det inte behövdes), så i framtiden får vi gå dit ifrån stationen. Men han lade till att idag kunde han skjutsa oss eftersom vi inte visste. Dock missuppfattade alla det så dom slängde sig av på nästa hållplats, förutom jag och Per(han blev tvungen o sitta kvar eftersom jag vägrade flytta på migxD). Så den snälla busschauffören fick tillslut köra bara oss två. Hahahaha....

Dagen var rätt seg idag, alla kände sig sjuka. Och när vi är trött blir vi flumma så jag skrattade så jag grät flera flera gånger idag...Hahaha....

På bussresan hem så satt jag och halvsov när jag tappade min mobil på golvet, och den bled iväg under alla stolar, längs hela busshelvetet. Jag satt där och bad Gud att hjälpa mig, få mobilen att glida tillbaka till mig, men icke. Var rädd att jag skulle behöva gå o börja rota mellan någons ben, men som tur va hittade en vänlig själ den och gav tillbaka den. Höll på o dö av skam, men jag överlevde som tur va:D

Kommentera

Publiceras ej