Bio

0kommentarer

Har bara tagit det riktigt luuugnt sen jag skrev senast, ligger med Mollan i soffan och tittar på film och tv typ hela tiden:D Nej vars, inte HELA tiden, är ute och leker med hundarna också:P

Ska till tandläkaren imårrn klockan 9! Fatar inte hur jag ska orka kravla mig upp vid 7-8 tiden imårrn bitti, när jag har gått in i en dygnsrytm som innebär att jag är uppe till 2 på natten och sover till 11 på morgonen, meen, det får väl gå...

Jag vill gå på Alien vs Predator 2 på bio! Har ju mycket lämpligt ett biopresentkort nu så jag kan ju gå om jag vill, men ingen annan sugen på att se den, orättvist!  
Håller på sötnosen här till vänster, no matter what!

En annan film jag vill se är National Treasure 2(hemligheternas bok), men den är nog lättare att skaffa sällskap till;)


Och nu när jag ändå är inne på bio, så måste jag påpeka att Sweeney Todd(som jag bloggade om för ett bra tag sen och har velat se länge) inte kommer till Sverige på ett bra tag, över en månad! Ändå spelas den för fullt i USA och fått 4 golden globe nomineringar. Grymt att låta oss vänta såhär! I´m kind of mad....

Kommentera

Publiceras ej