Fredag: Filmkväll

0kommentarer

Skola, och sen skulle igentligen jag och Icka träna på gymet, men lärarna hade slutat tidigt och låst allt, så vi gick till Elin istället, kollade på scrubs:D Sen gick Icka till linskollen, och jag och Elin gick o handlade på coop, och så köpte jag en pommes på snabbt och gott. Sen gick vi till Bea, eller rättare sagt preem macken där alla skulle samlas klockan 7 för att underlätta för dom som inte hittar. Första filmen vi såg var Blades of Glory, var askul:D Filn no 2 var Cry wolf, en skräckfilm(oläskig dock) om några ungdomar som sprider ett rykte om en mördare via mejl och så börjar sakerna dom hittat på att inträffa. Den var helt okej.
Sista filmen vi såg var D-war(dragon war) och den var helkass! Länge sen jag såg nåt så dåligt:D
Vi hade jättekul iaf. Jag sov ju över hos Bea, och Kurra hämtade mig imorse vid halv elva-elva nångång, efter frukost. Nu är jag hos pappa, ska strax äta tacos.

  
See you later /Matilda

Kommentera

Publiceras ej