Måndag morgon

0kommentarer

Har varit en superbra dag, förmiddagen gick snabbt, käkade lunch med Ellen och Per, sen gick vi till Ö&B och sen strosade vi runt stan, åt glass med chokladsås på donkan, och just det! Vi såg en kopia av Elin på donkan också, så jäkla likt! Jag fick titta både en och två gånger innan jag insåg att det inte var hon, det som skiljde dom åt var blott utväxten på håret, den här tjejen hade en kraftig utväxt i det svarta. Men sen hade vi datakunskap, och då gick allt stup nedåt, vi kollade vårt nya schema, och det är skitdåligt rent ut sagt! Vi börjar tidigt och slutar sent 4 dagar i veckan, en dag i veckan slutar vi en kvart tidigare(vilket inte gör nån skillnad för jag måste ändå ta samma buss hem). Vi har ju redan lidit igenom ett dåligt schema! Så hela datakunskapen ägnade vår klass åt att diskutera hur orättvist livet är(vi hade ändå inget att göra på lektionen). Ja, o sen var ju dagen förstörd. Jag köpte en flaska vatten, som läckte och blötte ner matteboken, så nu måste jag väl ersätta den också.

Nu sitter jag här och gör efterforskningar, ja, någon gång då o då måste jag kolla upp alla paolo nutinis forumtrådar, youtube-klipp med kommentarer, fanclubs och allt. För hans fans skriver så jäkla roligt! Jag kan sitta och skratta gott en hel kväll åt hur fanatiska dom är(kanske inte så långt från mig?....)
I en forumtråd skrev nån att Paolo lät som en 70-årig gubbe utan löständerna i, och den människan fick 300 fans på sig och visade sig inte igen:D Finns hur mycket som helst igentligen, kan göra en hel A4 med citat, han är ju originell, och så även fansen:D

Imårrn blir det träning av, Icka och jag ska till skolgymet efter skolan, ska försöka hålla vårt nyårslöfte:D

Kommentera

Publiceras ej