Halla igen!

2kommentarer

Idag ar det min fodelsedag! Japp japp, 17 ar minsann;) Men jag vaknade av aska, regn och moln, usch o fy, men ikvall ska vi in till torrevieja och kolla in den dar festivalprylen som haller pa idag langs hela spanska kusten. Hoppas det ar nat kul:D Nu borjar jag langta hem ocksa, Molly ar tydligen helt apatiskt nar jag varit borta, lilla mumsan. Jag kommer pussa ihjal hundarna nar jag kommer hem, tanker inte slappa dom ur famnen i forsta taget<3 

Imarrn hade vi tankt aka till en "lagun", men om vadret ar sa har far vi grovstada da och ta lagunen pa fredag. Pa  lordag flyger vi hem, men jag sover en natt i solna och sa far jag skjuts ner av daniel pa sondag istallet.  

2 kommentarer

Hampus

16 Jul 2008 22:41

GRATTIS!!!! ;) ^^

Tat lugnt me festandet nu bara xD

Icka

17 Jul 2008 10:38

Åh GRATTIS BABE! <33 Jag tänkte på de igår men sen blev de inte att jag skickade nått grattis sms i alla fall :S Men du är inte bortglömd! I promise :) Hoppas att du hade en din födelsedag i spanien trots tråkigt väder! Vi måste hitta på nått när du kommit hem så ja får höra lite om hur resan va ;) Har gått här hemma "jag vill också åka till spanien" :P hihi

Kommentera

Publiceras ej