Idag är...

1kommentarer

jag hos pappa, men ska åka hem snart tror jag, är ensam hemma så mamma får hämta mig sen:) Igår var vi hos farmor och firade min kusin Hanna som fyllde 25 år, var roligt:D En massa god mat som vanligt:) 

Mer som händer då, imårrn ska jag åka till Orion, han har lite problem så han ska stanna längre där, men jag ska fortfarande dit imårrn och träna med honom:) På onsdag ska jag och Icka in till stan och gå på bio, The dark knight. Ska bli askul, har längtat efter att få se den, har längtat efter att träffa Icka!

Nästa helg tänkte jag, pappa och johanna åka in och äta middag på restaurangen där Hanna jobbar, och sen gå på bio, dom ska se Mamma Mia men det är väldigt mkt inte min filmsmak, så jag kanske ser nån annan film som går samtidigt(typ arkiv x! typ hancock! typ kung fu panda! ).

1 kommentarer

Icka

28 Jul 2008 15:04

Har längtat efter att träffa dej också! :D Ska bli skitkul att se den!



Åh, Mamma Mia va bra, men de andra verkar också va de ;) Vill också se Kung fu panda ^^

Kommentera

Publiceras ej