Hallå

1kommentarer

Shit imårrn bitti åker jag härifrån! Har haft jättekul dom senaste dagarna med dom sötaste tjejorna i världen<3 Vi var på karnebåtfestivalen i lördagskväll, dansade asmkt framför scenen(enligt arrangörens önskan) och åkte karusell tills vi nästan spydde..xD Tittade skräckfilm sen på kvällen, och åt chips och dipp:) Mmm.. Firades med lite släkt och vänner undre den helgen också, och idag var vi hos mormor och hade lite avslutningsmiddag för Louise, är ju ett år tills vi ses igen;( Buhuu... (Men jag funderar allvarligt på att flyga upp nångång senare på året, kan inte vänta till nästa sommar!)

Nu MÅSTE jag tvätta, torka, packa och greja, men jag tänkte bara kika in här medans jag överför lite nya sounds till mobilen, måste ju ha mkt så jag inte tröttnar under dom långa resorna;) 

Kommer säkerligen uppdatera några gånger under tiden jag är borta, finns en massa internet cafén nära huset och jag har redat lovat att jag ska mejla farmor så då kan jag ju lika gärna utträtta lite annat;) 

Bye bye for now!

1 kommentarer

Icka

07 Jul 2008 22:55

Hjälp! Vad nära det är nu :) Du får gärna mejla till mej också (a) ^^

Har lite nya låtar från telluride med Paolo, några av de nya. Ska jag skicka dom till dej? Hinner väl inte fixa de nu men sen när du kommer hem kan ja ju göra det :)



puss på dej gumsan <3

Kommentera

Publiceras ej