Lugnt

1kommentarer

Igår flyttade vi hästarna, och Fredrik och jag verkade Orions hovar, eller tjaa, fram iaf:P Bak är han kinkig med, så han gjorde värsta ninja sparkarna åt sidan mot fredrik massa gånger, sen skulle jag testa och då gjorde han inte side-kickar men han vevade lite tills han fick nog och sen parkerade han sig snyggt och vägrade flytta sig. Vi tränade ett tag, han jävlades lite grann, men jag höll ut, är ju nödvändigt att han lär sig det här. Vi gjorde framsteg men hovarna fick vi inte knipsa iaf, och eftersom Fredrik ska bort så får vi kalla in the angry mob, hovslagaren och massören, dom brukar kunna ta honom:P Måste ju få fina fossingar tills han åker på inridning:)

Idag har det varit rätt luugnt, lekte lekar på spanskan, pratade betyg på engelskan, och redovisade på svenskan. Ska försöka sätta igång med historian nu men aaahhh, varför WW2? Såå uttjatat, ORKAR INTE*suck*

Imårrn har vi bild, svenska och ESV, går heldag, 8.20-16.00...bläää... Men på onsdag är det bara en lektion!Torsdag går vi gränsöleden(9.00-14.00) och på fredag är vi lediga och då åker jag till Norge. På måndag har vi typ inga lektioner, men vi ska endå vara där? Och på tisdag är det avslutning. Åh snart sommarlov! Kommer vara sjukt mycket som händer i sommar, massa saker som ska göras och massa pengar kommer jag kosta och inget studiebidrag.... Mamma är världens bästa! Fy fan för att ha barn och alla deras intressen att ta hand om:P Speciellt eftersom mamma fyller jämnt och jag inte har råd att köpa nåt, vill ju inta ta mammas pengar och köpa present förxD Vad ska jag göra, sjunga en sång? Rita en teckning?

1 kommentarer

Hampus

03 Jun 2008 20:24

Ja, men de e ju bra, för man kan ju allt om WW2 så de går ju fort lr hur? ;)

De går alltid o hitta nått fint för en liten slant, de e ju tanken som räknas ;) ^^

Kommentera

Publiceras ej