Fredag den trettonde

0kommentarer

Idag har vi flyttat Orion till stället där han ska ridas in:D Tog väl typ 5 minuter så klev han in i transporten, duktig pojke!! Tog inte så lång tid som vi trodde att köra dit, när vi väl var där så var det en jättesöt litan ladugård från 1600-talet som mötte oss:) Me like. En massa fina hästar också, Orion fick gå i en hage med en frieser(tror jag..)-vallack, två små söta unghästar + 3 svarta får som stod med ögon stora som tefat xD Coolast ever.... Gick ju bra trots att det är otursdagen, jag är faktiskt inte ett dugg skrockfull.

Fotboll ikväll, Holland-Frankrike 2-0! Imårrn är det dags för Sverige igen..

Fastnade framför lite theme songs till gamla serier, nostalgi! Sen kom jag in på sånger från barnfilmer, och klipp.... Gud vad jag minns den här! Slutet på timon&pumba filmen, eller Lejonkungen kanske? Jag tyckte det var så läskigt med pumba som blir dödad trehundrafemtielva gånger i bakgrunden:P Är antagligen bara jag och syrran som minns det här xD
 
hahahaha, as long as you stand by me pumba!

Kommentera

Publiceras ej