Movienight

1kommentarer

Igår var det skräckfilmskväll här hemma, Louise har tjatat och tjatat så igår pallrade vi oss iväg till Valdemarsvik och köpte gottigottet och hyrde 3 filmer. Them, The messengers och Fragiles. Försökte hiitta så mycket som möjligt om spöken och demoner och sånt, det är sånt Louise är rädd för:P Såg Them först(som jag sett med Icka), Louise tittade kanske upp från kudden under 75% av filmen(var ju ingen spökfilm), hahahaha.... Sen såg vi The messengers, då jäklar, min tidigare så katiga kusin såg kanske 50% av denna genialiska skräckfilm(Jag skrek till och med, det får jag erkänna). Sist startade vi Fragiles, shit, såg Louise nåt av den? xD Den filmer var iaf uberbra!
Hon var så katig och hade tjatat om att vi skulle ha skräckfilmskväll, och när den väl kom så låg hon mest under täcket och stirrade på migxDJag tror hon försökte läsa av från mitt ansiktsuttryck när hon kunde titta upp. Enda gången hon ens fick en reaktion från mig var under the messenger, jag tyckte den var skitbra, men så kommer nåt och klättrar knyckigt i taket, i filmen alltså. Fy fan! Jag HATAR sånt så jag började vrålskrika och typ hamnade på golvet(min överlevnadsinstinkt sa väl till mig att akta mig för mitt eget tak).. Har aldrig hänt förut, antar att jag var lite uppjagad av Louise, som för övrigt höll på o hoppa ut genom fönstret när jag började skrika(hon tittade ju inte).
Sitkul kväll var det iaf, vi somnade nog vid halv 4 eller nåt, då sa vi godnatt men sen så fick jag ju slåss med Louise som låg mer på mig än på sin sida av sängen 0_0








Ikväll är det Fotbolls-em final!!!! Jag och Louise ska sitta och skrika som galningar, vi har bunkrat upp rejält med chips, dipp, läsk och choklad, yeay!

1 kommentarer

Icka

29 Jun 2008 18:07

Filmerna är värda att se alltså ;)

Kommentera

Publiceras ej