Fotbolsskväll avklarad!

1kommentarer

Yes spanien vann!=O Det innebär att spanjorerna kommer vara happy när jag åker ner till dom=D Har kramp i käken efter alla skrattanfall ikväll..xD Jag, Louise och min morbrors tjej Maria framför em, vilken mix, inte så mycket fotboll(konstigt nog, vi är ju lite fanatiker) mest..jaa...nåt annat..kan inte kalla det prata xD Nu ska vi tre ut på dejt iaf;) Se på bio, Louise ville se sex and the city såklart, jag och Maria typ nån actionrulle, nu när jag kollar på sf så verkar the happening vara grym! Meen vi får väl kanske böja oss för min älskade norrlänning som faktiskt är gäst här o borde få sin vilja fram<3 

Fullpackat schema nu innan jag drar, orion ska hälsas på, resväska ska inhandlas, bio ska gås på, festival ska avnjutas med weirdo och icka, min födelsedag ska firas och sista jobbet innan resan ska göras!


Stockholm 8/7! Spanien 9/7-19/7!

1 kommentarer

Icka

30 Jun 2008 14:03

Haha, precis ;D

Kommentera

Publiceras ej