Frisyr?

0kommentarer

Ska klippa mig nästa tisdag så nu har jag kollat på lite frisyrer=D Vad kuuul att klippa sig! Just nu känner jag mig nöjd med mitt hår ungefär varannna dag:P Shit hoppas det blir braa....

Vad sägs? Lätt och behändigt att fixa till på morgonen...xD :
Kvinna | Färg: Mellan | Längd: Långt | Form: Busigt

Nejvars, funderar på att bara tunna ur, göra lugg och  behålla mesta längden, a´la Jen An;
Kvinna | Färg: Mellan | Längd: Långt | Form: Rakt

Ikväll ska jag försöka plugga, men så kommer Louise och ska titta på Grannfejden som handlar om en by utanför skellefteå ikväll. Hoppas jag lyckas plugga nånting för imårrn är det historiaprov.....

Imårrnkväll blir det bio! Ickas födelsedagspresent från mig är en kväll med bio(popcorn och läsk såklart också) och annat som kan dyka upp:) Vi ska se Jumper:) Kommer nog vara helt ensamma i salongen för den har gått ett tag nu, haha, ju färre desto bättre=D   

Kommentera

Publiceras ej