Igår och idag(fantasilös rubrik i know..)

3kommentarer

Efter skolan igår gick jag och Icka till simhallen och lekte av oss lite:P Hoppade, plaskade och åkte rutchbana...hahahaha... Kände sig sådär lagom omogen xD
Sen åt vi på donkan, kände mig(trots barnsligheterna i badet) rätt vuxen och tog McFish med allt. Inte naturell, inga konstigheter, bara en vanlig McFish..Meeeen det slutade med att jag skrapade bort klafset ovanpå iaf.... Och osten var lika läskig som jag föreställt mig i mitt huvud. EN RIKTIG MCFISH ÄR EN MED FISK OCH BRÖD, UTAN SLAFS OCH MÖRKGUL PLASTOST! 
Vi gick och såg Jumper iaf, hade en hel del problem(som vanligt) med att bogsera till där man skulle sitta med alla grejer man släpade på...Men det gick! Filmen var asbra iaf, och det var ju tur, annars hade det inte blivit så bra:D Tyckte birollsinnehavaren var bäst xD Han var stencool med brittisk dialekt och allt:P  

Idag har varit en riktigt tråkig dag...få lektioner och en massa hålor. Var riktigt dålig luft på skolan, luktade rök också, så jag hade huvudvärk hela tiden, och sista lektionen mådde jag så jäkla illa! Kände att astman inte var långt borta så jag slopade idrotten. Sjukanmälde mig och tog en buss hem. Idrottsläraren får säga vad hon vill för jag tänker inte springa omkring när jag inte kan andas bra från första början och inhalatorn ligger hemma. Offrar inte hälsan för en gympalektion!

See you later.....

3 kommentarer

Rebecka

06 Mar 2008 22:07

Hur mår du nu? Kan inte sluta tänka på dig, tycker så synd om dig :/
Vi sa att du hade astma så hon förstod att du inte kom, hon blev inte surig... Tror jag inte iaf ;P

maria

07 Mar 2008 21:31

Ang kommerntaren = haha jag vet, det är ingen lätt uppgift att få honom att sitta still så man man kan ta ett bra foto. Iaf inte med min mobilkamera *LOL*

Rebecka (igen)

07 Mar 2008 22:31

Men åå såklart jag bryr mig! :)
Jo,jag försåtr det, måste ju vara jättejobbigt att man inte kan vara med på allt och så.. :/

Jaa jag vet!! Det är så jäkla coolt och sååååå roligt!! :D:D
Jag vet inte om han ska ha en till termin efter den här, men då kanske du kan vara med? Om det funkar med tider och din astma och allt. :)

Kommentera

Publiceras ej