Locking

0kommentarer

Har tittat på so you think you can dance scandinavia, fanns en tjej där som körde locking. Tyckte det såg grymt ut och var tvungen att läsa på lite;)

Här är lockingmästarna:D Syrran och jag gillar jive, men det här, det här är en helt annan liga! Kolla benen vid 01.05 eller nåt. Vadå överenergisk?!


Finns en massa saker jag skulle vilja syssla med här i världen:D Bl.a:
-Klättring
-Självförsvar/kampsport(typ Krav Maga, Hapkido, Karate)
-Boxning!
-Dansa(klassisk, modern, street, ballroom..I don´t care!)
-Hundsport(typ spår, skydd, lydnad..)
-Hästsport(mer än det jag gör nu, kanske tävla, kanske bli nåt:P)
-Le parkour
-Street skating
-Gymnastik(skrattar när jag ser det framför mig, är inte precis som gjord för det xD)

m.m. m.m.....Jag kan fortsätta i en evighet! Måste få arslet ur vagnen bara...:P Finns en hel radda med coola grejer som är lite svårare att börja med dock, som typ snöskotersporterna cross, enduro och freestyle, haha! Okej, det är jag väl inte seriös med, skulle slå ihjäl mig inom 5 sek, men grejen är att jag skulle vilja testa allt. ALLT verkligen!


Nu behöver jag bara tid, pengar och energi. Men hallå, sånt växer inte på träd!

Kommentera

Publiceras ej