More music in my cellphone....

0kommentarer

Ojojoj, den här dagen var intressant. På engelskan så skrev vi ut typ 100 sidor material tilll debatten. Herregud att läsa igenom allt det där, kommer ta sin lilla tid.... Matten var skittråkig som vanligt. Men på idrotten så dansade vi, det var riktigt intressant, jag dansade kille nämligen xD Valsen var lätt, buggen är lite knepigare när man ska dansa som kille, bestämma när man ska göra snurrarna har jag svårt för.  Nu börjar jag uppskatta den där timmen dans i veckan som man hade på ringeltaubska, och all dans på Åby. För andra är många saker nytt, men jag kan redan det mesta, asbra ju.

Men sen gick det bara nerför. Jag missade bussen, busskortet piper och det regnade! Men eftersom jag missade bussen så hade jag tid att köpa minneskort till mobilen.... Nu håller jag på att föra över låtar, känner mig rätt nöjd, men när man kollar så har jag bara använt typ 8% av kapaciteten på minneskortet, hahahaha....

Imårrn så blir det skräckfilmskväll hemma hos Ida. Bara hon, jag och Rebecka... Om Ida kan hålla sig vaken(grr!) så ser vi troligen film långt in på natten, så både Becka och jag sover över:D Ska bli askul. Måste packa också, och duscha...Hjälp, måste nog sätta igång nu!

See you later....  

Kommentera

Publiceras ej